Provádíme kompletní služby pneuservisu s použitím nejmodernějších strojů a profesionálním přístupem.

Přezouvání pneumatik osobní, užitková a lehká nákladní auta

Vyvažování pneumatik plechové i hliníkové disky

Opravy a lepení bezdušové pneumatiky

Prodej zimních a letních pneumatik

Prodej plechových disků

Prodej elektronových (hliníkových) disků

Ekologická likvidace pneumatik

Prodej bezpečnostních šroubů

Ceník služeb bez DPH (aktualizovaný k 21.3.2022)

  • Přezutí osobního vozu – kola do vel. 16″ – 4x plech.: 800,- Kč (demontáž a montáž kola, přezutí a vyvážení kola, závaží)
  • Přezutí osobního vozu – kola do vel. 16″ – 4x alu kola: 900,- Kč + závaží (demontáž a montáž kola, přezutí a vyvážení kola, v ceně nejsou samolepící závaží určená pro alu kola)
  • Přezutí osobního vozu – kola od vel. 17″ až 20″- 4x plech.: 1.000,- Kč (demontáž a montáž kola, přezutí a vyvážení kola, závaží)
  • Přezutí osobního vozu – kola od vel. 17″ až 20″ – 4x alu kola: 1.100,- Kč + závaží (demontáž a montáž kola, přezutí a vyvážení kola, v ceně nejsou samolepící závaží určená pro alu kola)
  • Přezutí osobního vozu – 4x runflat kola: 1.300,- Kč (demontáž a montáž kola, přezutí a vyvážení kola, závaží
  • Přezutí užitkového vozu – 4x plech. kola: 900,- Kč (demontáž a montáž kola, přezutí a vyvážení kola, závaží)
  • Přezutí už. v. dvojitá náprava – 6x plech. kola (dvojitá montáž): 1.200,- Kč (demontáž a montáž kola, přezutí a vyvážení kola, závaží)
  • Přezutí offroad vozu – 4x plech. kola: 900,- Kč (demontáž a montáž kola, přezutí a vyvážení kola, závaží)
  • Výměna bezdušového ventilu pneu: 200,- Kč (demontáž a montáž kola, materiál, práce)
  • Lepení bezdušové pneu: 300,- Kč (demontáž a montáž kola, materiál, práce).

V zimě jsou podmínky řízení mnohem horší a to ze dvou důvodů:

  • setkáte se s různým povrchem vozovek: zledovatělým, zasněženým či rozmáčeným
  • nízké teploty znamenají snížení účinnosti letních pneumatik na zimních silnicích

V zimních podmínkách Vám zimní pneumatiky zaručí podstatně kratší brzdnou dráhu. Se zimními pneumatikami budete při teplotě pod 7°C na mokré silnici potřebovat pro zabrždění z rychlosti 80 km/hod celkem 34 metrů, s letními až 40 metrů.

V řadě zemí je používání zimních pneumatik od určitého data povinné. Toto je snadno pochopitelné, nebo nebezpečí nehody vzroste v zimě na šestinásobek. Kontaktní plocha pneumatiky s vozovkou odpovídá velikosti lidské dlaně, tedy asi jen 50 cm2. V zimě proto volte více než kdy jindy vhodné pneumatiky, nebo nic jiného Vás s vozovkou nespojuje.

Při teplotách pod 7°C směs letních pneumatik tvrdne a ztrácí účinnost. Materiál zimních pneumatik je tvořen velmi pružnou křemičitou směsí, takže se pneumatika snadno přizpůsobí nízkým teplotám a zajistí maximální přilnavost, i když rtuť teploměru klesne pod 7°C. Na rozdíl od letních pneumatik mohou mít zimní pláště nižší rychlostní index, než je index homologovaný pro daný vůz. V takovém případě musíte rychlost přizpůsobit tomuto omezení.

V zájmu vlastní bezpečnosti vybavte zimním obutí všechna čtyři kola vozu: nebezpečí „hodin“ je mnohem nižší, než v případě, kdy jsou zimními pneumatikami vybavena jen přední kola, sníží se nebezpečí vybočení vozu z dráhy, vozidlo je při brždění stabilnější, vůz se chová vždy stejně.

 

Co by jste měli vědět:

  • na mokré vozovce je přilnavost dvakrát menší než na vozovce suché
  • na zasněžené vozovce je přilnavost dvakrát menší než na sněhu
  • na náledí je přilnavost dvakrát menší než na sněhu
  • na zledovatělé vozovce může být brzdná dráha až osmkrát delší než na suché vozovce

Čím více klesá teplota, tím je naměřená hodnota tlaku v pneumatikách nižší oproti obvyklému stavu. V zájmu vlastní bezpečnosti v zimě kontrolujte tlak v pneumatikách častěji.

 

  • nedostatečně nahuštěné pneumatiky = nebezpečí prasknutí
  • přehuštěné pneumatiky = ztráta přilnavosti
  • pro vyrovnání účinku nízké teploty a zaručení optimálních vlastností pneumatik přidávejte v zimě při huštění k předepsanému tlaku asi 0,2 baru.

 

Správné uložení pneumatik:

  • Pneumatiky opláchněte vodu a osušte je, aby nemohli oxidovat.
  • Pneumatiky uložte nastojato nebo naplocho v dobře větrané a suché místnosti – snížíte tak na minimum riziko prasklin bočnic.

Investice do zimních pneu se vyplatí:
Zimní pneumatiky zvýší Vaši bezpečnost v zimním období o čtyřnásobek. Sada zimních pneumatik de facto dvojnásobně prodlouží životnost letních pneumatik, protože na nich budete jezdit jen polovinu roku.

Bezpečná zimní jízda

Rozjíždění: aby Vám vůz nezačal klouzat, rozjíždějte se zvolna a zrychlujte pomalu. Pokud při rozjezdu hnací kola prokluzují, přeřadíte na vyšší rychlost – tím se sníží síla přenášená na hnací kola a přitom je zaručena dostatečná trakce. Aby kola neprokluzovala ani ve stoupání, můžete opět použít vyššího rychlostního stupně, než jaký byste použili za normálních podmínek za sucha.

Zatáčky: aby Vůz držel stopu, vjíždějte do zatáček pomaleji a udržujte nižší stálou rychlost. Kdyby přední kola ztrácela kontakt s vozovkou, zpomalte – sundejte nohu z plynu – a v případě potřeby jemně přibrzděte. Pokud má zái vozu tendenci předbíhat předek, zrychlete – tím obnovíte rovnováhu.

Brždění: v zájmu zamezení zablokování kol, a tím i ztráty kontroly nad vozem, brzděte velmi jemně a používejte co nejvíce brzdný moment motoru. Pokud se kola zablokují a vůz začne klouzat, uvolněte brzdový pedál; kola opět přilnou k vozovce. Teprve potom znovu jemně brzděte, pokud možno opět motorem. Pro snížení rizika zablokování kol v klesáních použijte nižší rychlostní stupeo, než jak byste použili za sucha.

 

Call Now Button